Nærbø IL

Kvia Serien 2016
"30års jubileum"

Vinterserie for guttelag klasse 13,14,15,16år,
Jentelag klasse 13,14,15,16 år.

Senior Kvinner 3-4 div. + Junior
Senior menn klasse 4-5 div. og klasse 6-7 div.+Junior.

Antall kamper: Hvert lag vil spille 4-6 innledende kamper som serie i puljespill.
                        Vi seeder puljespillet og tar utgangspunkt i lagets ønsker ved påmelding (velger nivå) og dette års kretsserier for å få så
                        jevnt nivå som mulig og der alle lag og spillere får utbytte av kampene sine.
                        Det er ulikt antall fra puljene som går videre til kvartfinaler og sluttspill. I prinsippet vil det si at i den toppseeda puljen går de
                       2- 3 beste videre mot at i den laveste bare 1. Dette og for å sikre kvaliteten på sluttspillet.

Puljeoppsett:  Kampene vil gå på de respektive lags grusbaner/kunstgressbaner.
                       Puljeoppsettet vil være klart senest 2 uker før oppstart.

Lag:              Gutter/jenter  13år stiller med 9’er lag, ellers i alle andre klasser spilles det 11’ver  fotball.

Puljespill:     13-16år Puljespillet starter i uke 5. (Fri i vinterferien veke7.15.-19.feb13-16år.). Lagene blir innbyrdes enige om kamptidspunkt.

Puljespill:     Junior- Senior  Puljespillet starter i uke 4-5. Lagene rapporterer inn  kampdag og tidspunkt.

Sluttspill:     Ved uavgjort i sluttspill spilles 2 x 5 min”golden goal” ekstra omgang, eventuelt straffespark. I de minste klassene G/J13 og
                    14 blir det avgjort ved antall corner.

Dommere: 13-16år: Det laget som har hjemmekamp ordner dommer. Hjemmelag tar utgift med dommer.
                    I Semifinale og Finale som går i Loen på Nærbø blir det oppsatt dommer.

Dommere: Junior/Senior: Det settes opp dommer til hver kamp i 3-5 div. og til 6-7 div.+ junior. Lagene deler dommerutgiftene likt både ved
                   hjemme- og bortekampene. Møter dommer til oppsatt kamp men ikke lag, blir hjemmelag belastet for oppmøtet. I sluttspill
                   kampene prøves det å få oppsatt dommer trio.
                   Det vil bli utsendt regning når lagene er ferdig med turneringen..

Reglement: Det spilles etter NFFs gjeldende reglement.

Gule kort strykes etter hver kamp. Røde kort medfører minst en kamp karantene. Det blir satt opp en egen turneringsjury.

Premiering:Som premiering blir det vandrepokal til Junior/Senior ,1 plass samt lagpokal og spillerpremier til finale lag. 13-16 år får lagspokal og
                   spillerpremie.  Maks 18 spillere/ledere pr.lag premieres.

A-sluttspill premieres: Vinner Finale, Junior/Senior 4-5.div og 6-7.div. får vandrepokal samt lagspokal og spillerpremie.
                                    13-16 år får lagspokal og spillerpremie.
                                    2.plass får lagspokal og spillerpremie. 3.plass Lagspokal til begge lag.

B-sluttspill premieres: Vinner Finale, lagspokal og spillerpremie.
                                    2.plass får lagspokal og spillerpremie.
                                   3.plass, 13 - 16 år ingen premiering, Junior/senior ingen premiering

Resultatservice: Informasjon, resultater og oppdaterte tabeller finnes på tilsendt link for laget, se også etter info på www.narboil.no

Lagsavgift:    13-16 år Kr. 900,- pr. lag.
                     Junior/Senior Kr. 1800,- pr. lag.

Faktura (samlefaktura pr klubb) blir sendt rett til klubben merket med lag etter påmelding.
                        Påmelding er ikke å regne som mottatt før lagsavgift er innbetalt.

Kontaktperson:       Hjemmelagets kontaktperson melder inn kampresultater umiddelbart etter kamp til vår kontaktperson for gruppe, slik at vi kan holde
                               resultater/tabeller oppdatert på internett.

Påmelding:             Påmelding via link:

Sluttspill: 13-16år:           Kvartfinaler blir avviklet i uke 10,11, semifinaler og finale på tor- søn i uke 11 og 13 i Nye Loen.  (vær avhengig)

Sluttspill: Junior/Senior: Kvartfinaler og semifinaler  blir avviklet i uke 10-11 og finale på ons - fre i uke 11 i Nye Loen (vær avhengig)